سایت مدیریت فایل توسط فارغ التحصیلان رشته مدیریت اداره می شود .هدف ما رفع نیازهای اساسی دانشجویان رشته مدیریت و آموزش دروس اصلی و تخصصی رشته مدیریت به شیوه ای جذاب کاربردی می باشد.

محل لوگو

سیستم های اطلاعات مدیریت در شرکت ثروتمند آمازون


سیستم های اطلاعات مدیریت در شرکت ثروتمند آمازون

 

با توجه به اینکه دانشجویان  اغلب جنبه های کاربردی و استراتژیک بودن درس  سیستم های اطلاعات مدیریت و اهمیت فوق العاده آن در خلق ثروت برای سازمانها را در دانشگا ه  مورد توجه قرار نمی دهند.

مطالب زیر درس سیستم های مدیریت اطلاعات را از نظر جنبه های ذکر شده و  کاربردی با ارائه مثال از بکارگیری آن در شرکتهای ثروتمند و مشهور و مزیتهای استراتژیکی که در این شرکتها ایجاد نموده مورد بررسی قرار می دهد.

 

«آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت(mis) در سازمانها»

 

مطالعه اول : بررسی و آشنایی با سیستم های اطلاعاتی مدیریت و نقش آن در بهبود عملکرد سازمانها

 

مطالعه دوم : مطالعه موردی بررسی سیستم های اطلاعاتی در شرکت خدمات اینترنتی آمازون

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه:...........................................................................................4

بخش اول:سیستم های اطلاعاتی در سازمان ها ................................................ 5

بخش دوم: آشنایی با شرکت آمازون و سیستم ها و فن آوری های اطلاعتی و نوین در آن..................................................................................................12

بخش سوم: فناوری رایانش ابری، ابر محاسباتی و سایر سرویس ها در شرکت آمازون.............................................................................................20

بخش چهارم:کلید های موفقیت آمازون.......................................................31

بخش پنجم: ( آیتی آری؟ یا نه؟) مقاله ای در زمینه آی تی در سازمان ها.......................33

منابع :................................................................................................40

 .

 

 

مقدمه

ضرورت وجود نظم در فرایند اجرای فعالیتها توسط افراد و مؤسسات در این برهه از زمان ، در عصر سرعت و دقت بر کسی پوشیده نیست و به موازات پیچیدگی و گستردگی فعالیتها ، این ضرورت به اهمیتی انکار ناپذیر بدل می شود.

سیستم های اطلاعاتی در مؤسسات و شرکتها به عنوان روح فعالیتها و وجه غیر آشکار و نهان محسوب گردیده ، در صورتیکه هدایت کننده اصلی فعالیتها و نظم دهنده عملیات عینی شرکتها می باشد .امروزه اطلاعات یک ابزار قوی و عامل اصلی کسب قدرت و موفقیت در عرصه های تجاری و صنعتی بوده و جزء لاینفک پویایی و تداوم فعالیتهای سازمانها محسوب می گردد.شرکت خدمات اینترنتی آمازون از جمله شرکتهایی است که از این امر استفاده نموده و باعث پیشبرد اهداف سازمان و کسب رضایت مشتریانش شده است.

در این ارائه ابتدا به معرفی سیستم های اطلاعاتی و تعاریف مربوطه می پردازیم سپس شرکت آمازون را معرفی کرده و بهره گیری آن از سیستم های اطلاعاتی را که باعث رشد، سودآوری بیشتر و افزایش محبوبیت آن شد راتوضیح خواهیم داد. و نیز مقاله ای در زمینه اهمیت به کارگیری IT در شرکتها را بررسی می نمائیم. 

41 صفحه  پی دی اف  zip شده.دارا بودن یا نصب برنامه فایل فشرده win rar از اینترنت ضروری است

 

 


مبلغ قابل پرداخت 16,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 277

مطالعه کاربردی سیستم های اطلاعات مدیریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما